رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در توضیح محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی‌شده برای جاده‌های کشور در تعطیلات آخر هفته اعلام کرد که از بامداد 11 خرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه تردد موتوسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در ۱۰ روز آینده

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در توضیح محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی‌شده برای جاده‌های کشور در تعطیلات آخر هفته اعلام کرد که از بامداد 11 خرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه تردد موتوسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز پنجشنبه ۱۱ خردادماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل نقلیه از روز جمعه ۱۲ خرداد از ساعت ۹ تا ۲۱ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ خردادماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha